• 16.12.15, 09:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Magnus Lužkov: Eurobest on oma nime väärt

Optimist külastas Eurobesti teist korda. Tuleb tunnistada, et ma ise ei ole suur rahvusvaheliste reklaamifestivalide külastaja, aga kohe esimesel korral sai selgeks, et ükski võidutööde järelvaatamine ei asenda kohalkäimist. Oleks küll ka kindlasti päris tore õhtu, kui võtaks kolleegidega ette parimad Belgia õlled ja vaataks internetist häid reklaame, aga on hoopis midagi muud kuulata selle kõrvale kolme päeva jagu tegijate enda kommentaare ja soovitusi.
Magnus Lužkov
  • Magnus Lužkov
Where is the party? Olles harjunud koduse Kuldmunaga, olime Antwerpenisse jõudes valmis kohtuma noorte kreiside reklaamiinimestega, kes jooksevad võidukarikad käes mööda koridore. Selle asemel võttis meid vastu küps ja keskendunud Euroopa paremik, kes ülisõbralikult jagas oma kogemusi. Nii esitlustest kui ka muust olekust võis tajuda, et tiimid on pikalt kokku mänginud ning tunnevad ja usaldavad üksteist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele