• 02.12.15, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WAZZAP 2015- Muutused on paratamatud. Kui soovid olla edukas siis loo ise trende! Vol. 2

Jõudsime taaskord veendumusele, et Eesti ärisektoritel on palju ühist ja seega suurepärane võimalus üksteiselt õppida. Samuti võiks veel rohkem tegutseda ja turundada koos - näiteks vajavad meelelahutus- ja turismisektor üksteise abi, et tagada Eestisse tuleva külalise hea kogemus kogu reisi vältel. Ning kuidas saaks Taxify pakkuda teenust, kui turul ei oleks korraliku kvaliteediga automarke?
WAZZAP 2015- Muutused on paratamatud. Kui soovid olla edukas siis loo ise trende! Vol. 2
  • Foto: Best Marketing

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele