• 02.12.15, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

WAZZAP 2015- Muutused on paratamatud. Kui soovid olla edukas siis loo ise trende! Vol. 2

Jõudsime taaskord veendumusele, et Eesti ärisektoritel on palju ühist ja seega suurepärane võimalus üksteiselt õppida. Samuti võiks veel rohkem tegutseda ja turundada koos - näiteks vajavad meelelahutus- ja turismisektor üksteise abi, et tagada Eestisse tuleva külalise hea kogemus kogu reisi vältel. Ning kuidas saaks Taxify pakkuda teenust, kui turul ei oleks korraliku kvaliteediga automarke?
WAZZAP 2015- Muutused on paratamatud. Kui soovid olla edukas siis loo ise trende! Vol. 2
  • Foto: Best Marketing

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele