Eesti Facebooki kasutajate arv on jõudmas 600 000 piirile

Kommunikatsioonibüroo Dalton ja veebiagentuur Vurri koostöös valminud uuringust selgus, et Eesti Facebooki kasutajate arv on kerkinud üle 590 000 kasutaja.
Eestis on 590 000 Facebooki kasutajat, mis teeb ligi poole rahvastikust. Kõige populaarsem on Facebook 25-30 aastaste noorte hulgas, neile järgnevad vanuserühmad 19-24 ja 31-36. 55+ aastaseid Facebooki kasutajaid on Eestis vaatamata oma eale juba üle 64 tuhande. „Pikemas perspektiivis Facebooki kasutajaskond pigem vananeb ja noored siirduvad rohkem keskkondadesse nagu Instagram, Twitter,
TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD
Osale arutelus
ERROR: Object template SessionInfo is missing!Toetajad
Raadio ettevõtlikule inimesele
Toetajad
- 11:45 7 mõtet Eesti jäätiseturust, müügist ja tarbimisest
- 10:56 Efektiivsem e-turundus Smaily integratsioonide abil
- 09:04 Kas odav kingitus on üldse kingitus?
- 19.02 Ratsionaalsed ja straight-foward lahendused ei pruugi mõjuda
- 19.02 Iganenud müüt on see, et mehed ei käi plastikakirurgiast abi saamas. Käivad küll!
- 18.02 Äripäev AS
- 18.02 Initiative
- 18.02 Password keskendub turundajate jaoks olulistele teemadele
- 18.02 Eesti on suur ja Eesti agentuurid on maailmatasemel!
- Eesti on suur ja Eesti agentuurid on maailmatasemel!
- Saksa disaini mainekas auhind tuli Eestisse
- Milliseid raadiojaamu kuulati 2018. aastal enim?
- Neli viisi, kuidas arendada enda turundusmeeskonna mõttemaailma
- Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks
- Password keskendub turundajate jaoks olulistele teemadele
- Aasta Suhtekorraldaja 2018 on Maailmakoristuspäeva meeskond
- Iganenud müüt on see, et mehed ei käi plastikakirurgiast abi saamas. Käivad küll!
- Initiative
- Äripäev AS
Valdkonna töökuulutused
MAGNUM AS ja PET CITY ootavad oma meeskonda BALTIKUMI JAEKAUBANDUSE TURUNDUSJUHTI
Magnum AS
21. veebruar 2019
Sisuturundus
Videod

Case study: Digitegu võitja - Work in Estonia kampaania “Challenge”
Eesti vajas häid IT spetsialiste. Et riigipiiridest väljapoolt kandidaate leida, kasutati mängulist lähenemist ehk loodi pusle-stiilis ülesanne, mis suunati sobivale sihtgrupile. See ülesanne oli lahendatav vaid nende poolt, kes valdasid õiget “koodikeelt”. Kes ülesande ära lahendas, oli sobiv kandidaat siia tööle tulemiseks. Töö oli Digitegu 2018 kampaanialehe kategooria võitja.
Case study: Digitegu võitja - mobiilse rahakoti mTasku rakendamine
Digitegu 2018 mobiiliturunduse kategooria võitja mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes rakendatud mobiilne rahakott, mis tähendab, et partnerkaarti saab kasutada läbi mobiiltelefoni. Kui lisada sellele ka pangaandmed, saab telefoniga ka poes ostude eest tasuda.