Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sinu brändi tarbijad on teiste brändide tarbijad, kes vahetevahel ostavad ka sinu brändi
Facebooki ja Twitteri saabumine näis ohustavat kogu reklaamitööstuse olemasolu. Aga mis tegelikult juhtus? Age McCanni strateegiajuht Tõnu Kõva refereerib Ian Leslie artiklit „How the Mad Men Lost the Plot”.
Sinu brändi tarbijad on teiste brändide tarbijad, kes vahetevahel ostavad ka sinu brändi
Ian Leslie alustab viitega Goodby, Silverstein & Partnersi kaasjuhile Jeff Goodby’le, kelle San Franciscos asuv agentuur on loonud ühed kuulsamad 1990ndate kampaaniad, sh Nike’le ja Budweiserile. Goodby sõnul on reklaamitööstus kaotanud oma positsiooni. Ka Cannes’i reklaamifestival, kus kunagi demonstreeriti maailma kõige kuulsamaid ideid, on muutunud. Loovusfestival näis sel aastal pigem tööstusspetsialistide kokkutulekuna, kus arutati fiiberklaasi isolatsioonitehnoloogia üle. Tööstusharu, mis kunagi võistles Hollywoodiga, on muutumas Silicon Valley eelpostiks. Ka hiljutine Accenture’i raport märkis, et turundus on tihedalt seotud tehnoloogiaga, mistõttu kulutavad turundusjuhid 2017. aastal infotehnoloogiale ja analüütikale rohkem kui infotehnoloogiajuhid.”