25. november 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Sinu brändi tarbijad on teiste brändide tarbijad, kes vahetevahel ostavad ka sinu brändi

Facebooki ja Twitteri saabumine näis ohustavat kogu reklaamitööstuse olemasolu. Aga mis tegelikult juhtus? Age McCanni strateegiajuht Tõnu Kõva refereerib Ian Leslie artiklit „How the Mad Men Lost the Plot”.

Ian Leslie alustab viitega Goodby, Silverstein & Partnersi kaasjuhile Jeff Goodby’le, kelle San Franciscos asuv agentuur on loonud ühed kuulsamad 1990ndate kampaaniad, sh Nike’le ja Budweiserile. Goodby sõnul on reklaamitööstus kaotanud oma positsiooni. Ka Cannes’i reklaamifestival, kus kunagi demonstreeriti maailma kõige kuulsamaid ideid, on muutunud. Loovusfestival näis sel aastal pigem tööstusspetsialistide kokkutulekuna, kus arutati fiiberklaasi isolatsioonitehnoloogia üle. Tööstusharu, mis kunagi võistles Hollywoodiga, on muutumas Silicon Valley eelpostiks. Ka hiljutine Accenture’i raport märkis, et turundus on tihedalt seotud tehnoloogiaga, mistõttu kulutavad turundusjuhid 2017. aastal infotehnoloogiale ja analüütikale rohkem kui infotehnoloogiajuhid.”

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com