Eelmisel aastal viis Marketingi Instituut Eestis läbi väikese uuringu, et saada teada, mida inimesed tegelikult arvavad endi rahakoti vahel lebavatest kümnete ja kümnete firmade kliendikaartidest. Juhuslikult valitud inimesi küsitledes selgus, et pea kõik olid kohe valmis loobuma enamusest oma plastikkaartidest. Sarnast küsitlust kordas ka Ringvaate telesaade ning jõudis ka samadele tulemustele: inimestele ei tähenda nood koormavad plastikaardid, mida paljud ettevõtted arvatavasti lojaalsuse genereerijateks peavad, suurt mitte midagi. Siiski, silma paistis kaks erandit: inimestel polnud nii lihtne loobuda kaartidest, mida nad kasutasid igapäevaselt allahindluste saamiseks oma kodu toidupoes ning kaartidest, mida sai kasutada mitmetes ostukohtades.