16 november 2015
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas muuta oma kliendikaart kliendi jaoks vajalikuks

Partnerkaart  Foto: Andres Haabu, Äripäev

„On arusaadav, et ükski kaupmees ei taha naljalt kulutada raha sellele, et luua eritingimusi neile klientidele, kes astusid eile uksest sisse, ega ka neile, kes on sisse-välja käinud juba 10 aastat iga päev. Kuid kliendilojaalsuse huvides tasuks siiski just pikaajalisi programme kaaluda. Ning mitte oodata hinnalangetuseks ära kliendi vihast/kurba lahkumisteadet, nagu mobiilioperaatoritel kombeks,“ kirjutab turunduskonsultant Raul Kalev.

Eelmisel aastal viis Marketingi Instituut Eestis läbi väikese uuringu, et saada teada, mida inimesed tegelikult arvavad endi rahakoti vahel lebavatest kümnete ja kümnete firmade kliendikaartidest. Juhuslikult valitud inimesi küsitledes selgus, et pea kõik olid kohe valmis loobuma enamusest oma plastikkaartidest. Sarnast küsitlust kordas ka Ringvaate telesaade ning jõudis ka samadele tulemustele: inimestele ei tähenda nood koormavad plastikaardid, mida paljud ettevõtted arvatavasti lojaalsuse genereerijateks peavad, suurt mitte midagi. Siiski, silma paistis kaks erandit: inimestel polnud nii lihtne loobuda kaartidest, mida nad kasutasid igapäevaselt allahindluste saamiseks oma kodu toidupoes ning kaartidest, mida sai kasutada mitmetes ostukohtades.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700