Autor: Siivi Hints, Best Marketingi turundusjuht • 5. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Triin Parmsoo: Olen Best Marketingi konverentside korraldusega igati rahul
"Viimasel ajal olen Best Marketingi konverentside korraldusega igati rahule jäänud," rääkis Tallinki äriarendusjuht Triin Parmsoo ja lisas: "Püüan külastada vähemalt paari erialast konverentsi või seminari aastas."
"Selle aasta Best Internetil meeldis eriti see, et seekord olid praktilised ja teoreetilisemad teemad-esinejad hästi tasakaalus. Väga meeldis ühe konkreetse Eesti case’i väljatoomine SWÄRKi näitel ning protsessi erinevate etappide analüüs nii ettevõtte enda esindajate kui vastavate koostööpartnerite poolt, sellega kaasnenud praktilised soovitused," kommenteeris Parmsoo.