"Viimasel ajal olen Best Marketingi konverentside korraldusega igati rahule jäänud," rääkis Tallinki äriarendusjuht Triin Parmsoo ja lisas: "Püüan külastada vähemalt paari erialast konverentsi või seminari aastas."
"Selle aasta Best Internetil meeldis eriti see, et seekord olid praktilised ja teoreetilisemad teemad-esinejad hästi tasakaalus. Väga meeldis ühe konkreetse Eesti case’i väljatoomine SWÄRKi näitel ning protsessi erinevate etappide analüüs nii ettevõtte enda esindajate kui vastavate koostööpartnerite poolt, sellega kaasnenud praktilised soovitused," kommenteeris Parmsoo.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.