Olukorrast räägivad Danske Banki turundus- ja kommuniatsioonidirektor Anneli Rõuk, Tele2 müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema ning Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin.
„Kui turundajad tahavad organisatsioonis tugevamat positsiooni haarata ja võimu juurde saada, siis peavad nad lisaks „pehmele“ kommunikatsiooni teemale rohkem tegelema „kõvade“ teemadega nagu tootearendus või hinnastamine,“ ütles viimasel Pärnu Turunduskonverentsil esinenud McKinsey turunduskonsultant Thomas Barta.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.