Autor: Hando Sinisalu • 5. november 2015
Ainult tellijatele

Kelle asi on tootearendus Eesti ettevõtetes? (osa I)

Krista Kalbin

Olukorrast räägivad Danske Banki turundus- ja kommuniatsioonidirektor Anneli Rõuk, Tele2 müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema ning Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin.

„Kui turundajad tahavad organisatsioonis tugevamat positsiooni haarata ja võimu juurde saada, siis peavad nad lisaks „pehmele“ kommunikatsiooni teemale rohkem tegelema „kõvade“ teemadega nagu tootearendus või hinnastamine,“ ütles viimasel Pärnu Turunduskonverentsil esinenud McKinsey turunduskonsultant Thomas Barta.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700