• 05.11.15, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kelle asi on tootearendus Eesti ettevõtetes? (osa I)

Olukorrast räägivad Danske Banki turundus- ja kommuniatsioonidirektor Anneli Rõuk, Tele2 müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema ning Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin.
Krista Kalbin
  • Krista Kalbin
„Kui turundajad tahavad organisatsioonis tugevamat positsiooni haarata ja võimu juurde saada, siis peavad nad lisaks „pehmele“ kommunikatsiooni teemale rohkem tegelema „kõvade“ teemadega nagu tootearendus või hinnastamine,“ ütles viimasel Pärnu Turunduskonverentsil esinenud McKinsey turunduskonsultant Thomas Barta.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele