Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Anu Virovere: Me ei saa turul müüa paremaid suhteid, kui on firma sees
„Andke maailmale endast parim ja saate ka parima vastu,“ rääkis täna Best B2B 2015 konverentsil varasemalt 15 aastat teoreetilist füüsikat õpetanud, täna psühholoogi ja suhtlemistreenerina tegutsev Anu Virovere.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.