• 21.10.15, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülikool kui bränd - Tallinna Ülikooli brändiuuenduse kogemuslugu

Uue stiiliraamatu loomisel, mis on aluseks kogu korporatiivse visuaalse identiteedi kujundamisele tehti koostööd disainiagentuuriga Velvet. Sellele tuginevalt loodi ka uus välisveeb. Lähemalt räägib Tallinna Ülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kadri Kiigema.
Tallinna Ülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kadri Kiigema
  • Tallinna Ülikooli turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Kadri Kiigema
Brändiuuendus on ärimaailmas tavapärane taktika, et värskendada sõnumit, tõmmata sihtrühmade tähelepanu ning tuua veelgi selgemalt esile oma tugevused ja erisused. Kuidas aga brändida ülikooli?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele