17. september 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Keerulisi asju teeme kohe, võimatud võtavad natuke kauem aega

Maria Kaljuste  

Väiketootja Maria Kaljuste räägib eriliste nišitoodete turundamisest. Selleks, et niisugust hipsterikraami turundada, peabki olema magistrikraadiga psühholoog, arvas üks klient. Ja tõsi ta on. See, et sa oled hea moosikeetja, siirupimeister või veinivalmistaja, ei ole sugugi piisav.

Üks asi on kraami valmis tegemine, selle müümine on aga hoopis midagi muud. Enne kui müügiga tegelema hakata, peab klappima saama sada üks asja. Tavaliselt saab kõik alguse juhusest: kas on käepärast mingi tööriist või hoone, mis pärandusena kuhugi jäänud või kellegi käest saadud, või on sülle kukkunud hirmus hea marja- või õunasaak. Edasi läheb retsepti otsimiseks – mõni vanaemade tarkus või vanaisade töövõte oleks eriti äge. Kui neid aga põlvkondade vältel edasi antud ei ole, aitab guugeldamine või YouTube. Kui toode on valmis, siis proovitakse ja maitstakse, kõik tuttavad on ära tüüdatud lõputu mangumisega maitsta seda või toda. Edasi juba dokumentatsioon, välimuse viimistlemine, sildid, taara, müük, arved, isiklikud kulud ja jäämägi, tootmisvahendid ja projektid …

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com