• 15.09.15, 15:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digiturunduses ei ole lihtsaid lahendusi

Seoses läheneva digitaalturunduse aastakonverentsiga Best Internet (22.-23.09 Coca-Cola Plazas) küsis Best Marketing digiagentuuridelt, mida kliendid neilt küsivad ja mis töötab. Loe, mida vastasid Tõnu Runnel, Fraktal / Voog, Vitali Bondarenko, Inspired Universal McCann ja Priit Lees, Motive Digital Studio.
Tõnu Runnel
  • Tõnu Runnel
  • Foto: Meeli Küttim, Äripäev
Mida kliendid küsivad? Kuhu praegu digiturunduses peamine tähelepanu pööratakse? Mida on efektiivne teha? Kuidas töötavad Facebook ja Google võrrelduna näiteks Postimehe ja Delfiga?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele