• 10.09.15, 18:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Omnicom Media Group Eesti juhiks sai Hanno Kindel

Peale 19-aastast tööstaaži Omnicom Media Groupis otsustas Aare Ristal juhiameti maha panna, et leida uusi väljakutseid. Sellega seoses sai Omnicom Media Group Eesti uueks tegevjuhiks Hanno Kindel.
Hanni Kindel
  • Hanni Kindel
Hanno on töötanud reklaami- ja meediavaldkonnas alates 1990. aastast. Esmalt turu-uuringute alal Emoris ja BMF Gallupis, kus tema ametinimetuseks oli meediauuringute suunajuht (TV, raadio, print ja TGI) ja seejärel agentuuris Media House, kus ta vastutas uute klientide leidmise ja meediaagentuuri üldise arengu eest edukalt pea 15 aastat. Viimati töötas Hanno tegevjuhina Alphabaltic Medias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele