Peale 19-aastast tööstaaži Omnicom Media Groupis otsustas Aare Ristal juhiameti maha panna, et leida uusi väljakutseid. Sellega seoses sai Omnicom Media Group Eesti uueks tegevjuhiks Hanno Kindel.
Hanno on töötanud reklaami- ja meediavaldkonnas alates 1990. aastast. Esmalt turu-uuringute alal Emoris ja BMF Gallupis, kus tema ametinimetuseks oli meediauuringute suunajuht (TV, raadio, print ja TGI) ja seejärel agentuuris Media House, kus ta vastutas uute klientide leidmise ja meediaagentuuri üldise arengu eest edukalt pea 15 aastat. Viimati töötas Hanno tegevjuhina Alphabaltic Medias.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.