• 03.09.15, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti esimene virtuaalreaalsuse mäng muudab turundusmaailma

Üritusturundusagentuur Winston Wolf on Eestis esimesena tootnud virtuaalreaalsuse mängu, milles inimene saab legendaarse ralliautoga Audi Sport Quattro A2 näiliselt läbida auto24 ringi Audrus, abiks vaid pedaalide ja rooliga iste ning 360-kraadist vaadet pakkuvad Oculus Rift prillid.
Eesti esimene virtuaalreaalsuse mäng
  • Eesti esimene virtuaalreaalsuse mäng
Virtuaalreaalsuse mängude tootmise oskusteave on jõudnud Eestisse, mis tähendab lugematul hulgal uute võimaluste avanemist erinevate virtuaalkeskkondade loomiseks. Kui mitmed turunduseksperdid väidavad, et turundus kolib mobiili, siis üritusturundusagentuuri Winston Wolf tegevjuhi Kristjan Niidase ja paljude teiste arvates on tulevik hoopis virtuaalreaalsuse päralt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele