3 september 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Eesti esimene virtuaalreaalsuse mäng muudab turundusmaailma

Eesti esimene virtuaalreaalsuse mäng  

Üritusturundusagentuur Winston Wolf on Eestis esimesena tootnud virtuaalreaalsuse mängu, milles inimene saab legendaarse ralliautoga Audi Sport Quattro A2 näiliselt läbida auto24 ringi Audrus, abiks vaid pedaalide ja rooliga iste ning 360-kraadist vaadet pakkuvad Oculus Rift prillid.

Virtuaalreaalsuse mängude tootmise oskusteave on jõudnud Eestisse, mis tähendab lugematul hulgal uute võimaluste avanemist erinevate virtuaalkeskkondade loomiseks. Kui mitmed turunduseksperdid väidavad, et turundus kolib mobiili, siis üritusturundusagentuuri Winston Wolf tegevjuhi Kristjan Niidase ja paljude teiste arvates on tulevik hoopis virtuaalreaalsuse päralt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com