• 29.06.15, 14:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kivi Eesti reklaamitööstuse kapsaaeda

"Kui Eesti ühiskonda tervikuna ähvardab provintsistumine, siis reklaamimaailmas on see juba juhtunud," kirjutab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
Hando Sinisalu
  • Hando Sinisalu
  • Foto: Marko Mumm, meediafoto.ee
Kallid reklamistid, lubage visata teie kapsaaeda üks kivi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele