• 29.06.15, 14:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kivi Eesti reklaamitööstuse kapsaaeda

"Kui Eesti ühiskonda tervikuna ähvardab provintsistumine, siis reklaamimaailmas on see juba juhtunud," kirjutab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
Hando Sinisalu
  • Hando Sinisalu
  • Foto: Marko Mumm, meediafoto.ee
Kallid reklamistid, lubage visata teie kapsaaeda üks kivi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele