"See töö valis meid, mitte meie teda," ütles välimeedia žürii esimees Juan Carlos Ortiz DDB-st.

- World Gallery Apple iPhone 6
Apple World Gallery reklaamib iPhone 6 fotograafilisi võimeid. USAs toimunud kampaania kutsus iPhone 6 omanikke üles osalema fotovõistlusel, valitud 162 parimast pildist tehti suured välimeedia plakatid, mida demonstreeriti üle kogu maailma. Kampaania, mille sisu oli tarbijate loodud, oli žürii hinnangul game changer ehk seniste mängureeglite muutja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.