• 24.06.15, 18:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple World Gallery võitis Cannes'is välimeedia Grand Prix

"See töö valis meid, mitte meie teda," ütles välimeedia žürii esimees Juan Carlos Ortiz DDB-st.
World Gallery Apple iPhone 6
  • World Gallery Apple iPhone 6
Apple World Gallery reklaamib iPhone 6 fotograafilisi võimeid. USAs toimunud kampaania kutsus iPhone 6 omanikke üles osalema fotovõistlusel, valitud 162 parimast pildist tehti suured välimeedia plakatid, mida demonstreeriti üle kogu maailma. Kampaania, mille sisu oli tarbijate loodud, oli žürii hinnangul game changer ehk seniste mängureeglite muutja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele