• 10.06.15, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestist esitati Cannes Lionsile 1 töö, delegaate kirjas 29

Eestit esindab tänavu maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions vaid üks töö, mille esitas konkursile disainikategoorias Zavod BBDO. Lätist saadeti samuti vaid 1 töö, Leedust aga 15.
Eestist esitati Cannes Lionsile 1 töö, delegaate kirjas 29
Kokku esitati Cannes'i tänavu rekordarv töid, reklaamimaailma olümpiamängudel hakkab võistlema 40 000 tööd kogu maailmast: 37 426 tööd peafestivalil Cannes Lions ning alamfestivalidel Lions Health ja Lions Innovation vastavalt 1862 ja 845 tööd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele