• 10.06.15, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestist esitati Cannes Lionsile 1 töö, delegaate kirjas 29

Eestit esindab tänavu maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions vaid üks töö, mille esitas konkursile disainikategoorias Zavod BBDO. Lätist saadeti samuti vaid 1 töö, Leedust aga 15.
Eestist esitati Cannes Lionsile 1 töö, delegaate kirjas 29
Kokku esitati Cannes'i tänavu rekordarv töid, reklaamimaailma olümpiamängudel hakkab võistlema 40 000 tööd kogu maailmast: 37 426 tööd peafestivalil Cannes Lions ning alamfestivalidel Lions Health ja Lions Innovation vastavalt 1862 ja 845 tööd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele