• 02.06.15, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hasartmängu reklaamile hakkasid kehtima uued nõuded

Alates eilsest kehtivad hasartmängu reklaamidele uued nõuded. Senini olid hasartmängu reklaamid üldjuhul keelatud, edaspidi on sellised reklaamid teatud piirangutega lubatud. Igale hasartmängu liigile kehtestati erinevad nõuded, kuid kõikides reklaamides peab edaspidi sisalduma hoiatus.
Hasartmängu reklaamile hakkasid kehtima uued nõuded
Hasartmängu reklaam on alates juunikuust lubatud juhul, kui hasartmängukorraldajal on hasartmänguseaduse kohaselt nõutav korraldusluba maksu- ja tolliametilt. Sellisele reklaamile kohalduvad aga kindlad piirangud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele