Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Case study: sotsiaalkampaania Tark Vanem
Tänavune Siseministeeriumi teavituskampaania Tark Vanem rõhub vanemate vastutustundele läbi lapsega suhtlemise ja eeskujuks olemise.
Kas veinipokaal või õlleklaas peaks olema täiskasvanu igaõhtuseks kaaslaseks ning kuidas seda lapsele selgitada? Kampaania reklaamilahenduse teostas DDB Eesti ja PR-suhete eest vastutab KPMS & Partnerid.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]