• 22.04.15, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lux Express: vabandus sotsiaalmeedias tõi Poola kliendid tagasi

Lux Express Groupi turundusjuht Kristiina Mehik rääkis Best Marketingi konverentsil „Sotsiaalmeedia parimad praktikad“, kuidas õigeaegne vabandamine klientide ees päästis suurematest probleemidest.
Mehik kirjeldas, kuidas Poola turule sisenenud Lux Express sai aru, et nende teenus polnud piisavalt tasemel. „Bussijuhid olid uued ega tundnud meie standardeid, lisaks olid ettenägematud ummikud - bussid jäid kõvasti hiljaks,“ rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele