22. aprill 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Lux Express: vabandus sotsiaalmeedias tõi Poola kliendid tagasi

Lux Express Groupi turundusjuht Kristiina Mehik rääkis Best Marketingi konverentsil „Sotsiaalmeedia parimad praktikad“, kuidas õigeaegne vabandamine klientide ees päästis suurematest probleemidest.

Mehik kirjeldas, kuidas Poola turule sisenenud Lux Express sai aru, et nende teenus polnud piisavalt tasemel. „Bussijuhid olid uued ega tundnud meie standardeid, lisaks olid ettenägematud ummikud - bussid jäid kõvasti hiljaks,“ rääkis ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com