• 14.04.15, 14:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digiplahvatus jõudis Eestisse

E-äri plahvatus on nüüd käes, kommenteeris turunduse aastasündmusel Password 2015 Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp. "Kui seni kuulsime edulugusid piiratud regioonidest ja piiratud hulga firmade kohta, siis järgmise viie aasta jooksul jõuavad need edulood massidesse," ennustas ta vestlusringil. Näiteks Tallinna Kaubamaja tuleb välja e-poega ning kolib kliendikaardi Partnerkaart ka mobiili.  Küsimustele vastavad Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp, LHV Panga juht Erki Kilu ja Estraveli juht Anne Samlik.
E-äri plahvatus on nüüd käes, kommenteeris turunduse aastasündmusel Password 2015 Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp. "Kui seni kuulsime edulugusid piiratud regioonidest ja piiratud hulga firmade kohta, siis järgmise viie aasta jooksul jõuavad need edulood massidesse," ennustas ta vestlusringil. Näiteks Tallinna Kaubamaja tuleb välja e-poega ning kolib kliendikaardi Partnerkaart ka mobiili.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele