• 05.03.15, 16:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meediareklaamituru 2014. aasta käive oli 88,05 miljonit eurot

TNS Emori andmetel kasvas reklaamiturg 2014. aastal kokku 4,9%.
Kui aastat tervikuna ilmestas pigem stabiilsus ja võrdlemisi tagasihoidlik kasv, siis teises kvartalis andsid reklaamiaastale kõige olulisema tõuke Euroopa Parlamendi valimised ja sellega kaasnev täiendav reklaamikäive. Tavapäraselt andis olulise osa aastakäibest ehk 25,61 miljonit eurot (ca 29% aasta kogukäibest) ka neljas kvartal, eelkõige aastalõpu massiivsed jõulukampaaniad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele