• 19.02.15, 10:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brand Manual: 2014. aasta absoluutne turundustegu oli kooseluseadus

"Meie jaoks oli aasta absoluutne turundustegu kooseluseadus. Nii selle vastaste (SA Perekonna ja Traditsioonide Kaitseks) kui pooldajate (KOOS) kampaaniad, avalikud väljapursked, artiklid ja sõnavõtud, mis suutsid korralikult kaasata ja polariseerida laiasid rahvamasse ning rääkida asjast, mitte ainult oma agendast. Suur aitäh selle eest!" - teenusedisaini ettevõte Brand Manual oma 2014. aasta lemmikust.
Meie enda kohalikud tööd:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele