• 19.02.15, 10:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brand Manual: 2014. aasta absoluutne turundustegu oli kooseluseadus

"Meie jaoks oli aasta absoluutne turundustegu kooseluseadus. Nii selle vastaste (SA Perekonna ja Traditsioonide Kaitseks) kui pooldajate (KOOS) kampaaniad, avalikud väljapursked, artiklid ja sõnavõtud, mis suutsid korralikult kaasata ja polariseerida laiasid rahvamasse ning rääkida asjast, mitte ainult oma agendast. Suur aitäh selle eest!" - teenusedisaini ettevõte Brand Manual oma 2014. aasta lemmikust.
Meie enda kohalikud tööd:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele