• 19.02.15, 10:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brand Manual: 2014. aasta absoluutne turundustegu oli kooseluseadus

"Meie jaoks oli aasta absoluutne turundustegu kooseluseadus. Nii selle vastaste (SA Perekonna ja Traditsioonide Kaitseks) kui pooldajate (KOOS) kampaaniad, avalikud väljapursked, artiklid ja sõnavõtud, mis suutsid korralikult kaasata ja polariseerida laiasid rahvamasse ning rääkida asjast, mitte ainult oma agendast. Suur aitäh selle eest!" - teenusedisaini ettevõte Brand Manual oma 2014. aasta lemmikust.
Meie enda kohalikud tööd:

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele