• 10.02.15, 15:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordil esineb Getty Images Poola ja Baltikumi tegevjuht

Getty Images Poola ja Baltikumi tegevjuht Malgorzata Wieckowska teeb Password 2015 konverentsil 25. märtsil ettekande teemal "Stereotüübid ja klišeed reklaamis" ning räägib, kuidas on naise kujutamine reklaamis aja jooksul muutunud.
Suurkorporatsioonid Unilever ja P&G on viimasel ajal oma reklaamides asunud tõsiselt võitlema naiste ilu ja soorolle puudutavate stereotüüpide vastu. Ka Eestis tekitas näiteks ABC Kinga stereotüüpidele rõhuv reklaam (ilusa kinga omanikule tehakse jook välja) elavat vastukaja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele