Autor: Silja Oja • 10. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Passwordil esineb Getty Images Poola ja Baltikumi tegevjuht

Getty Images Poola ja Baltikumi tegevjuht Malgorzata Wieckowska teeb Password 2015 konverentsil 25. märtsil ettekande teemal "Stereotüübid ja klišeed reklaamis" ning räägib, kuidas on naise kujutamine reklaamis aja jooksul muutunud.

Suurkorporatsioonid Unilever ja P&G on viimasel ajal oma reklaamides asunud tõsiselt võitlema naiste ilu ja soorolle puudutavate stereotüüpide vastu. Ka Eestis tekitas näiteks ABC Kinga stereotüüpidele rõhuv reklaam (ilusa kinga omanikule tehakse jook välja) elavat vastukaja.

Malgorzata Wieckowska Passwordi ettekandes tuleb juttu: 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700