23. jaanuar 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Hakka müüma, lihtsalt paku oma kaupa! 

Eksportimiseks reisi võimalikult palju, pakkumisi tehes suhtle kindlas kõneviisis, kultuuridevahelised erinevused on üle tähtsustatud ja Indoneesia on Eestile Soomest lähedasem, rääkis 16. jaanuaril toimunud Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor (EEK) ettevõtlushommikul „Kuidas ajada äri 30 riigis?“ Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu. 

Turunduskonverentside programmide koostaja Sinisalu sõnul on olulisim leida õige kaalukategooriaga partner. Olla suure tegija jaoks tähtsuselt 35. on halvem kui olla väikse tegija jaoks esimene. Välisturgudel toimetamiseks tuleb leida kindel (mikro)nišš, kus konkurente on võimalikult vähe. See on suurim erinevus Eesti turuga võrreldes: Eestis ei ole võimalik liiga kitsas nišis tegutsedes ellu jääda, sest turg on liiga väike.  Suhete loomisel alusta ise ja kõhklematult kohe, järjekindel proovimine tagab edu. Tagasihoidlikkus on kurjast: oma ideed pakkudes tuleb jätta mulje, et projekt on kindel ja toimub niikuinii, ka siis kui potentsiaalne partner huvitatud ei ole.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com