• 23.01.15, 14:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hakka müüma, lihtsalt paku oma kaupa! 

Eksportimiseks reisi võimalikult palju, pakkumisi tehes suhtle kindlas kõneviisis, kultuuridevahelised erinevused on üle tähtsustatud ja Indoneesia on Eestile Soomest lähedasem, rääkis 16. jaanuaril toimunud Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor (EEK) ettevõtlushommikul „Kuidas ajada äri 30 riigis?“ Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu. 
Turunduskonverentside programmide koostaja Sinisalu sõnul on olulisim leida õige kaalukategooriaga partner. Olla suure tegija jaoks tähtsuselt 35. on halvem kui olla väikse tegija jaoks esimene. Välisturgudel toimetamiseks tuleb leida kindel (mikro)nišš, kus konkurente on võimalikult vähe. See on suurim erinevus Eesti turuga võrreldes: Eestis ei ole võimalik liiga kitsas nišis tegutsedes ellu jääda, sest turg on liiga väike.  Suhete loomisel alusta ise ja kõhklematult kohe, järjekindel proovimine tagab edu. Tagasihoidlikkus on kurjast: oma ideed pakkudes tuleb jätta mulje, et projekt on kindel ja toimub niikuinii, ka siis kui potentsiaalne partner huvitatud ei ole.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele