Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Silmapaistvamad reklaamid 2014 (2. osa)
Best Marketing jätkab Eesti agentuuride 2014. aasta silmapaistvate tööde avaldamist. Palusime agentuuridel endil oma tööde seast eelmise aasta parim välja valida. Oma töid esitlevad Idea AD, Tabasco, Rakett, The Division ja AD Angels.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.