Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Silmapaistvamad reklaamid 2014 (2. osa)
Best Marketing jätkab Eesti agentuuride 2014. aasta silmapaistvate tööde avaldamist. Palusime agentuuridel endil oma tööde seast eelmise aasta parim välja valida. Oma töid esitlevad Idea AD, Tabasco, Rakett, The Division ja AD Angels.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.