Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Silmapaistvamad reklaamid 2014 (2. osa)
Best Marketing jätkab Eesti agentuuride 2014. aasta silmapaistvate tööde avaldamist. Palusime agentuuridel endil oma tööde seast eelmise aasta parim välja valida. Oma töid esitlevad Idea AD, Tabasco, Rakett, The Division ja AD Angels.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“