Kes ahelas "tellija -> reklaam -> tarbija" peaks vastutama kultuurse ning korrektse kommunikatsiooni eest? Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit juhatuse liige Jüri Luud kirjutab Bigbanki kampaania näitel reklaamikultuurist.
Lõppeva aasta kevadel, enne Euroopa Parlamendi valimisi ilmusid Eesti avalikku ruumi erakondade plakatid ja reklaamid, millel reljeefselt ja ülimalt lihtsustatud viisil räägiti mõne konkureeriva partei tegevuse võimalikest tulemustest. Kui sõnumid on äärmuseni lihtsustatud, pole tõele ja põhjendatusele kohta - jäävad vaid must-valged sildid, mille suurtel pindadel tiražeerimisega loodetakse kompenseerida loovtöö puudujääke.
Seotud lood
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.