Ainult tellijatele
12. detsember 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kes vastutab reklaami eetilisuse ja kultuursuse eest?

Kes ahelas "tellija -> reklaam -> tarbija" peaks vastutama kultuurse ning korrektse kommunikatsiooni eest? Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit juhatuse liige Jüri Luud kirjutab Bigbanki kampaania näitel reklaamikultuurist.

Lõppeva aasta kevadel, enne Euroopa Parlamendi valimisi ilmusid Eesti avalikku ruumi erakondade plakatid ja reklaamid, millel reljeefselt ja ülimalt lihtsustatud viisil räägiti mõne konkureeriva partei tegevuse võimalikest tulemustest. Kui sõnumid on äärmuseni lihtsustatud, pole tõele ja põhjendatusele kohta - jäävad vaid must-valged sildid, mille suurtel pindadel tiražeerimisega loodetakse kompenseerida loovtöö puudujääke.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700