Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EPICA 2014: kõrge tase, kuid ei midagi erilist
EPICA on rahvusvaheline reklaamikonkurss, mille žürii moodustavad turundusajakirjanikud. Eestit esindas sel aastal (tavapäraselt) Hando Sinisalu.
Istusime Amsterdami Radissoni hotelli pimedas koosolekuruumis ja vaatasime kolm pikka päeva järjest reklaame. Kohal oli 24 turundusajakirjanikku, žürii esimees oli Teresa Iezzi Fast Companyst (USA). Konkursile esitati üle 3000 töö 67st riigist (Eestit nende hulgas kahjuks polnud).
Kui EPICA alustas aastaid tagasi kui Euroopa konkurss, siis tänaseks on umbes pooled tööd juba väljastpoolt Euroopat. Ka Grand Prix auhinnad läksid enamuses Euroopast väljapoole.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.