• 25.11.14, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPICA 2014: kõrge tase, kuid ei midagi erilist

EPICA on rahvusvaheline reklaamikonkurss, mille žürii moodustavad turundusajakirjanikud. Eestit esindas sel aastal (tavapäraselt) Hando Sinisalu.
Istusime Amsterdami Radissoni hotelli pimedas koosolekuruumis ja vaatasime kolm pikka päeva järjest reklaame. Kohal oli 24 turundusajakirjanikku, žürii esimees oli Teresa Iezzi Fast Companyst (USA). Konkursile esitati üle 3000 töö 67st riigist (Eestit nende hulgas kahjuks polnud).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele