• 24.11.14, 08:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sami Seppänen: Oluline on olla parim kliendi hinnangul

"Kuna üle 90% internetiliiklusest tekib siseruumides, siis tuleb mõõta internetikiiruseid, mis jõuavad reaalselt siseruumidesse. Seda Elisa ka teeb ning nende mõõtmiste põhjal on Elisal siseruumides võrreldes konkurentidega parim 4G levi,“ rääkis 20. novembri Best Marketing Clubis Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust!
Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen rääkis, et Elisa on Eestis eelistatuim mobiilsideoperaator. Elisa klientide arv on kasvanud nelja aastaga rohkem kui 200 000 võrra, neist peaaegu 80 000 klienti on tulnud Elisasse numbriliikuvuse teel teistest võrkudest ning otsustanud ka jääda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele