Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 24. november 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sami Seppänen: Oluline on olla parim kliendi hinnangul

"Kuna üle 90% internetiliiklusest tekib siseruumides, siis tuleb mõõta internetikiiruseid, mis jõuavad reaalselt siseruumidesse. Seda Elisa ka teeb ning nende mõõtmiste põhjal on Elisal siseruumides võrreldes konkurentidega parim 4G levi,“ rääkis 20. novembri Best Marketing Clubis Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust!

Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen rääkis, et Elisa on Eestis eelistatuim mobiilsideoperaator. Elisa klientide arv on kasvanud nelja aastaga rohkem kui 200 000 võrra, neist peaaegu 80 000 klienti on tulnud Elisasse numbriliikuvuse teel teistest võrkudest ning otsustanud ka jääda.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700