• 17.11.14, 13:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Eesti Päevalehe innovatiivne printreklaami lahendus

Eesti Päevalehe reklaamiosakond kasutas oktoobris 2014 uudset printreklaami lahendust, mida teadaolevalt ei ole Eestis seni kasutatud. Lühidalt seisnes idee selles, et kogu lehe reklaampinnad olid müüdud ainult ühele kliendile. Lähemalt kirjutab AS Eesti Ajalehed turundusdirektor Karin Vene.
Projekt: Uudne reklaamlahendus printmeedias Eesti Päevalehe ja "VaataFilmi“ näitel

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele