17. november 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case Study: Eesti Päevalehe innovatiivne printreklaami lahendus

Eesti Päevalehe reklaamiosakond kasutas oktoobris 2014 uudset printreklaami lahendust, mida teadaolevalt ei ole Eestis seni kasutatud. Lühidalt seisnes idee selles, et kogu lehe reklaampinnad olid müüdud ainult ühele kliendile. Lähemalt kirjutab AS Eesti Ajalehed turundusdirektor Karin Vene.

Projekt: Uudne reklaamlahendus printmeedias Eesti Päevalehe ja "VaataFilmi“ näitel

Eesmärk: Uue reklaamlahenduse loomine täitis peamiselt kahte eesmärki. Esiteks pakkuda kliendile (Forum Cinemas AS filmilevituse tiim VaataFilmi) mastaapset ja jõulist reklaamlahendust "VaataFilmi" kataloogi tutvustamiseks ja kinokülastajate seas eelhuvi äratamiseks. Teiseks oli selle projekti eesmärgiks tõestada, kuidas igasugused erilahendused, ükskõik kui keerulised need alguses tunduvad, on printmeedias võimalikud ja efektselt teostatavad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700