Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Case Study: Eesti Päevalehe innovatiivne printreklaami lahendus
Eesti Päevalehe reklaamiosakond kasutas oktoobris 2014 uudset printreklaami lahendust, mida teadaolevalt ei ole Eestis seni kasutatud. Lühidalt seisnes idee selles, et kogu lehe reklaampinnad olid müüdud ainult ühele kliendile. Lähemalt kirjutab AS Eesti Ajalehed turundusdirektor Karin Vene.
Projekt: Uudne reklaamlahendus printmeedias Eesti Päevalehe ja "VaataFilmi“ näitel
Eesmärk: Uue reklaamlahenduse loomine täitis peamiselt kahte eesmärki. Esiteks pakkuda kliendile (Forum Cinemas AS filmilevituse tiim VaataFilmi) mastaapset ja jõulist reklaamlahendust "VaataFilmi" kataloogi tutvustamiseks ja kinokülastajate seas eelhuvi äratamiseks. Teiseks oli selle projekti eesmärgiks tõestada, kuidas igasugused erilahendused, ükskõik kui keerulised need alguses tunduvad, on printmeedias võimalikud ja efektselt teostatavad.