• 13.11.14, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiirlaenu reklaam kaob televisioonist ja raadiost

Valitsus muutis reklaamiseadust, keelates kiirlaenu reklaami raadios ja televisioonis.
Valitsus otsustas heaks kiita ja saata riigikogule arutamiseks reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu, mille kohaselt tarbijakrediidi reklaam tohib edaspidi sisaldada üksnes kindlat infokoosseisu ning tarbijakrediidi (v.a eluasemelaen, järelmaks, liising ja krediitkaart) reklaam keelatakse televisioonis ja raadios, teatas valitsuse kommunikatsioonibüroo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele