25. september 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kristiina Kõiv: Nõudlik klient paneb arenema

Intervjuu Äripäeva meediakanalite TOPi võitja, JCDecaux Eesti tegevjuhi Kristiina Kõivuga.

JCDecaux Eesti jaoks oli 2013. aasta igati õnnestunud – laiendati oma reklaampindade võrgustikku, korraldati ümber müügisüsteem ning viidi läbi turu-uuring. Kohalikele ja rahvusvahelistele reklaamiklientidele välimeedia pinda müüv JCDecaux Eesti suutis vaatamata tihedale konkurentsile mullu kasvama panna nii käibe kui kasumi. Kokku teeniti enam kui 5 miljonit eurot müügitulu ja 1,3 miljonit eurot kasumit. Välimeedia mõjualas liiguvad paljud reklaamijatele väga olulised sihtrühmad, kelleni teiste meediate kaudu on aina keerulisem jõuda: linnaelanikud, mehed, jõukamad inimesed, kindlasti noored, mitte-eestlased jne.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com