• 25.09.14, 11:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiina Kõiv: Nõudlik klient paneb arenema

Intervjuu Äripäeva meediakanalite TOPi võitja, JCDecaux Eesti tegevjuhi Kristiina Kõivuga.
JCDecaux Eesti jaoks oli 2013. aasta igati õnnestunud – laiendati oma reklaampindade võrgustikku, korraldati ümber müügisüsteem ning viidi läbi turu-uuring. Kohalikele ja rahvusvahelistele reklaamiklientidele välimeedia pinda müüv JCDecaux Eesti suutis vaatamata tihedale konkurentsile mullu kasvama panna nii käibe kui kasumi. Kokku teeniti enam kui 5 miljonit eurot müügitulu ja 1,3 miljonit eurot kasumit. Välimeedia mõjualas liiguvad paljud reklaamijatele väga olulised sihtrühmad, kelleni teiste meediate kaudu on aina keerulisem jõuda: linnaelanikud, mehed, jõukamad inimesed, kindlasti noored, mitte-eestlased jne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele