TNS Emor võttis esmakordselt aasta alguses kokku Eesti suuremate agentuuride kulutused nii Google’i kui ka Facebooki reklaamidesse. 2013. aastal oli Eesti internetikeskkondade reklaamimahuks 13,25 miljonit eurot. Google ja Facebook said suurematelt agentuuridelt sellele summale veel lisaks 1,48 miljonit eurot. „Minu jaoks tundub Erki Heinsaare Best Internetil pakutud „+50% Emori poolt kaardistavale interneti reklaamimahule“ natuke palju olevat,“ ütles TNS Emori uuringuspetsialist Jüri Järv.
2013. aastal oli Eesti internetikeskkondade reklaamimahuks 13,25 miljonit eurot, mis moodustas 10,4% kogu reklaamituru mahust. Google ja Facebook said suurematelt agentuuridelt sellele summale veel lisaks 1,48 miljonit eurot, mis moodustas ~11% Eesti tavapärasest interneti reklaamimahust.
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.