Silja Oja • 23. september 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

TNS Emor hakkas kaardistama Google’i ja Facebooki reklaamimahtusid

TNS Emor võttis esmakordselt aasta alguses kokku Eesti suuremate agentuuride kulutused nii Google’i kui ka Facebooki reklaamidesse. 2013. aastal oli Eesti internetikeskkondade reklaamimahuks 13,25 miljonit eurot. Google ja Facebook said suurematelt agentuuridelt sellele summale veel lisaks 1,48 miljonit eurot. „Minu jaoks tundub Erki Heinsaare Best Internetil pakutud „+50% Emori poolt kaardistavale interneti reklaamimahule“ natuke palju olevat,“ ütles TNS Emori uuringuspetsialist Jüri Järv.

2013. aastal oli Eesti internetikeskkondade reklaamimahuks 13,25 miljonit eurot, mis moodustas 10,4% kogu reklaamituru mahust. Google ja Facebook said suurematelt agentuuridelt sellele summale veel lisaks 1,48 miljonit eurot, mis moodustas ~11% Eesti tavapärasest interneti reklaamimahust.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com