• 23.09.14, 18:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TNS Emor hakkas kaardistama Google’i ja Facebooki reklaamimahtusid

TNS Emor võttis esmakordselt aasta alguses kokku Eesti suuremate agentuuride kulutused nii Google’i kui ka Facebooki reklaamidesse. 2013. aastal oli Eesti internetikeskkondade reklaamimahuks 13,25 miljonit eurot. Google ja Facebook said suurematelt agentuuridelt sellele summale veel lisaks 1,48 miljonit eurot. „Minu jaoks tundub Erki Heinsaare Best Internetil pakutud „+50% Emori poolt kaardistavale interneti reklaamimahule“ natuke palju olevat,“ ütles TNS Emori uuringuspetsialist Jüri Järv.
2013. aastal oli Eesti internetikeskkondade reklaamimahuks 13,25 miljonit eurot, mis moodustas 10,4% kogu reklaamituru mahust. Google ja Facebook said suurematelt agentuuridelt sellele summale veel lisaks 1,48 miljonit eurot, mis moodustas ~11% Eesti tavapärasest interneti reklaamimahust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele