23. september 2014
Ainult tellijatele

Kas tehnoloogiabrändid mõistavad tarbijat?

Kui toodete areng ületab tavatarbija kohanemisvõime nii, et tarbija ei mõista enam pakutavaid võimalusi, võib ta õigustatult tunda, et pidevad tooteuuendused üritavad niigi habrast arusaamist ikka ja jälle ümber paisata või et tehnoloogiafirmad külvavad lisamüügi nimel meelega rongist mahajäämise hirmu. 80% tarbijatest kasutab ära 20% oma toodete võimalustest, ning vastupidi, väidab Idea Group uuringute juht Mauri Sööt.

Idea Groupi eelmisel aastal Eestis, Lätis ja Leedus läbi viidud Meaningful Brandsi uuringus vaatlesime, mille poolest brändid inimeste elu paremaks muudavad. Uuringus olid esindatud peamised tipp-brändid nii elektroonikatoodete kui ka telekommunikatsiooni valdkonnast.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700