• 23.09.14, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas tehnoloogiabrändid mõistavad tarbijat?

Kui toodete areng ületab tavatarbija kohanemisvõime nii, et tarbija ei mõista enam pakutavaid võimalusi, võib ta õigustatult tunda, et pidevad tooteuuendused üritavad niigi habrast arusaamist ikka ja jälle ümber paisata või et tehnoloogiafirmad külvavad lisamüügi nimel meelega rongist mahajäämise hirmu. 80% tarbijatest kasutab ära 20% oma toodete võimalustest, ning vastupidi, väidab Idea Group uuringute juht Mauri Sööt.
Idea Groupi eelmisel aastal Eestis, Lätis ja Leedus läbi viidud Meaningful Brandsi uuringus vaatlesime, mille poolest brändid inimeste elu paremaks muudavad. Uuringus olid esindatud peamised tipp-brändid nii elektroonikatoodete kui ka telekommunikatsiooni valdkonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele