Ainult tellijatele
23. september 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas tehnoloogiabrändid mõistavad tarbijat?

Kui toodete areng ületab tavatarbija kohanemisvõime nii, et tarbija ei mõista enam pakutavaid võimalusi, võib ta õigustatult tunda, et pidevad tooteuuendused üritavad niigi habrast arusaamist ikka ja jälle ümber paisata või et tehnoloogiafirmad külvavad lisamüügi nimel meelega rongist mahajäämise hirmu. 80% tarbijatest kasutab ära 20% oma toodete võimalustest, ning vastupidi, väidab Idea Group uuringute juht Mauri Sööt.

Idea Groupi eelmisel aastal Eestis, Lätis ja Leedus läbi viidud Meaningful Brandsi uuringus vaatlesime, mille poolest brändid inimeste elu paremaks muudavad. Uuringus olid esindatud peamised tipp-brändid nii elektroonikatoodete kui ka telekommunikatsiooni valdkonnast.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700