8. – 10. oktoobrini toimub Tallinnas rahvusvaheline meediakonverents INMA European News Media Conference. Konverentsi hind on 1250 - 1350 €, kuid Eesti Ajalehtede Liidu kaudu saab pileti soetada soodushinnaga 400 €.
"Tegemist on heas mõttes meediamänedžmendi „Eurovisiooniga“, kus kuuleb reklaami- ja turundusalastest parimatest praktikatest, millest mitmed pole veel siia jõudnud, kuid mis kahe-kolme aasta pärast muutuvad reaalsuseks ka Eestis. Nii on öelnud need Eesti esindajad, keda Eesti Ajalehtede Liit on igal aastal INMA-le saatnud," rääkis Eesti Ajalehtede Liidu tegevjuht Mart Raudsaar.
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.