• 23.09.14, 14:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti internetireklaamis liigub poole rohkem raha kui Emor mõõdab

Tele2 Eesti juhatuse liige Kristjan Seema rääkis digitaalturunduse konverentsil Best Internet 2014, et pool Tele2 online meedia eelarvest läheb Facebooki ja Google'isse. Samas TNS Emor Facebooki ja Google’it ei mõõda.  Kokkuvõte Best Internet 2014 vestlusringist, kus osalesid Idea Group’i juht ja partner Mark Eikner, Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar, Tele2 Eesti juhatuse liige Kristjan Seema ja TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi. Vestlusringi juhtis Hando Sinisalu Best Marketingist.  
Tele2 Eesti juhatuse liige Kristjan Seema rääkis digitaalturunduse konverentsil Best Internet 2014, et pool Tele2 online meedia eelarvest läheb Facebooki ja Google'isse. Samas TNS Emor Facebooki ja Google’it ei mõõda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele