Autor: Silja Oja • 23. september 2014
Ainult tellijatele

Eesti internetireklaamis liigub poole rohkem raha kui Emor mõõdab

Tele2 Eesti juhatuse liige Kristjan Seema rääkis digitaalturunduse konverentsil Best Internet 2014, et pool Tele2 online meedia eelarvest läheb Facebooki ja Google'isse. Samas TNS Emor Facebooki ja Google’it ei mõõda.  Kokkuvõte Best Internet 2014 vestlusringist, kus osalesid Idea Group’i juht ja partner Mark Eikner, Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar, Tele2 Eesti juhatuse liige Kristjan Seema ja TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi. Vestlusringi juhtis Hando Sinisalu Best Marketingist.  

Tele2 Eesti juhatuse liige Kristjan Seema rääkis digitaalturunduse konverentsil Best Internet 2014, et pool Tele2 online meedia eelarvest läheb Facebooki ja Google'isse. Samas TNS Emor Facebooki ja Google’it ei mõõda.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700