• 10.09.14, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahvusvaheline lojaalsusprogramm Lyoness otsib turundusjuhti

Konkursi tähtaeg on 4. oktoober!
Lyoness on 2003 a. Austriast alguse saanud rahvusvaheline lojaalsusprogramm, mis pakub selle liikmetele Cashback soodustust ning palju erinevaid pikemaajalisi hüvesid .Tänaseks on Lyonessil üleilmselt enam kui 4 miljonit liiget ja ligikaudu 40,000 erinevat partnerettevõtet kaubandus- ja teenindussektoris (mööbel, riided, sport, turism, toit, autod jne). Ettevõte tegutseb üle maailma 45 riigis ja annab tööd rohkem kui 1000 inimesele. Lähem info Lyonessi kohta: www.lyoness.comwww.lyoness-cff.orgwww.lyoness.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele