• 10.09.14, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahvusvaheline lojaalsusprogramm Lyoness otsib turundusjuhti

Konkursi tähtaeg on 4. oktoober!
Lyoness on 2003 a. Austriast alguse saanud rahvusvaheline lojaalsusprogramm, mis pakub selle liikmetele Cashback soodustust ning palju erinevaid pikemaajalisi hüvesid .Tänaseks on Lyonessil üleilmselt enam kui 4 miljonit liiget ja ligikaudu 40,000 erinevat partnerettevõtet kaubandus- ja teenindussektoris (mööbel, riided, sport, turism, toit, autod jne). Ettevõte tegutseb üle maailma 45 riigis ja annab tööd rohkem kui 1000 inimesele. Lähem info Lyonessi kohta: www.lyoness.comwww.lyoness-cff.orgwww.lyoness.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele