• 25.08.14, 17:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT ja Elioni Meie Akadeemia alustab taas igakuise seminarisarjaga

28. augustil alustab taas tegevust EMT ja Elioni Meie Akadeemia seminarisari, rääkides sel aastal igapäevaste tehnoloogiliste lahenduste ja vahendite kasutamise sidumisest koostöö ja kommunikatsiooniga ettevõttes. Seminaride eesmärgiks pole pakkuda valmislahendusi, vaid kutsuda kuulajaid kaasa mõtlema ning haarata nad põnevasse ja harivasse arutelusse.
„Tehnoloogiliste vahendite ja lahenduste kasutamine on muutunud meie töös tavapäraseks, kuid samas jäävad sageli kasutamata tehnoloogia ja IT võimalused omavaheliseks paremaks koostööks ning infovahetuseks,“ selgitab Elion Ettevõtted AS-i IT valdkonna juht Andre Visse. „Nii otsustasime tänavu keskenduda tehnoloogia ja IT-maailma avamisele läbi viie märksõna: mängu, usalduse, koostöö, liikumise ja loomingu.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele