• 25.08.14, 17:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT ja Elioni Meie Akadeemia alustab taas igakuise seminarisarjaga

28. augustil alustab taas tegevust EMT ja Elioni Meie Akadeemia seminarisari, rääkides sel aastal igapäevaste tehnoloogiliste lahenduste ja vahendite kasutamise sidumisest koostöö ja kommunikatsiooniga ettevõttes. Seminaride eesmärgiks pole pakkuda valmislahendusi, vaid kutsuda kuulajaid kaasa mõtlema ning haarata nad põnevasse ja harivasse arutelusse.
„Tehnoloogiliste vahendite ja lahenduste kasutamine on muutunud meie töös tavapäraseks, kuid samas jäävad sageli kasutamata tehnoloogia ja IT võimalused omavaheliseks paremaks koostööks ning infovahetuseks,“ selgitab Elion Ettevõtted AS-i IT valdkonna juht Andre Visse. „Nii otsustasime tänavu keskenduda tehnoloogia ja IT-maailma avamisele läbi viie märksõna: mängu, usalduse, koostöö, liikumise ja loomingu.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele