• 12.08.14, 17:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva Akadeemiat asus vedama Jaano Inno

Äripäeva Akadeemia on kaheksa tegevusaastaga saavutanud avatud ärikoolituste korraldajana Eestis juhtiva positsiooni. Jaano Inno on koolitusvaldkonnaga osaliselt seotud olnud alates 1996. aastast. Põhitegevusena on ta on pikka aega töötanud Starmani juhatuse liikmena, juhtinud Regio müüki ja turundust, kõnekeskuse teenust pakkuvat firmat Baltcom, If Eesti Kindlustuse turundust ning olnud uuringufirma Emor juhtkonnas.
Äripäeva Akadeemia on kaheksa tegevusaastaga saavutanud avatud ärikoolituste korraldajana Eestis juhtiva positsiooni. 4. augustist Äripäeva Akadeemiat juhtima asunud Jaano Inno eesmärk on muuta Akadeemia ettevõtete juhtide personaalseks arengupartneriks. „Mind motiveeris Äripäeva Akadeemia juhiks saama usk, et Eesti juhtide ja töötajate kompetentsi arendamise osas saab luua senisest tulemuslikumaid lahendusi,“ selgitas Inno enda otsust. Ta lisas, et ühe suure väärtusena näeb ta Akadeemiat tugeva kompetentsikeskusena, kaasates Äripäeva teemaveebide (sh Best Marketing, Best sales, Kaubandus jt), konverentside ning teabekirjastuse kogemused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele