• 12.08.14, 17:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva Akadeemiat asus vedama Jaano Inno

Äripäeva Akadeemia on kaheksa tegevusaastaga saavutanud avatud ärikoolituste korraldajana Eestis juhtiva positsiooni. Jaano Inno on koolitusvaldkonnaga osaliselt seotud olnud alates 1996. aastast. Põhitegevusena on ta on pikka aega töötanud Starmani juhatuse liikmena, juhtinud Regio müüki ja turundust, kõnekeskuse teenust pakkuvat firmat Baltcom, If Eesti Kindlustuse turundust ning olnud uuringufirma Emor juhtkonnas.
Äripäeva Akadeemia on kaheksa tegevusaastaga saavutanud avatud ärikoolituste korraldajana Eestis juhtiva positsiooni. 4. augustist Äripäeva Akadeemiat juhtima asunud Jaano Inno eesmärk on muuta Akadeemia ettevõtete juhtide personaalseks arengupartneriks. „Mind motiveeris Äripäeva Akadeemia juhiks saama usk, et Eesti juhtide ja töötajate kompetentsi arendamise osas saab luua senisest tulemuslikumaid lahendusi,“ selgitas Inno enda otsust. Ta lisas, et ühe suure väärtusena näeb ta Akadeemiat tugeva kompetentsikeskusena, kaasates Äripäeva teemaveebide (sh Best Marketing, Best sales, Kaubandus jt), konverentside ning teabekirjastuse kogemused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele