27. juuni 2014
Ainult tellijatele

CANNES LIONS 2014: REAL TIME MARKETING

Hando Sinisalu Cannes’is viibimise põhirõhk läks erinevate žüriide pressikonverentsidel viibimisele ja parimate tööde analüüsimisele koos žüriiliikmetega. Loe Hando muljeid ja noppeid maailma suurimalt loovusfestivalilt Cannes Lions!

Cannes Lionsi festivali kirjeldamine on üsna võimatu ülesanne seetõttu, et nädala aja jooksul toimub paralleelselt väga palju sündmusi. Kindlasti teate lugu pimedatest meestest, kes püüavad kompamise abil elevanti kirjeldada. See, kes kompab saba, kirjeldab elevanti teisiti kui see, kes kompab kihvu. Sama lugu on ka Cannes Lionsiga – muljed sõltuvad paljuski sellest, millistel sündmustel osaled.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700