• 23.06.14, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raadioauditooriumi ülevaade 2014. aasta kevadel

TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud kevadperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 48 minutit päevas. Kõige kuulatavamad kommertsraadiojaamad on Elmar, Sky+ ja Star FM. Tallinnas ja Harjumaal on kuulatavaim kommertsraadiojaam Star FM.
Võrreldes talvega kuulati raadiot päevas nelja minuti võrra rohkem. Eestlased kuulasid raadiot 4 tundi ja 3 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 16 minutit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele