Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. GAYTM - Cannes Lions välireklaami Grand Prix
Välireklaami kategoorias (välireklaam pole mitte ainult 3x4 m suurused plakatid, vaid igasugused brändi sõnumit kandvad installatsioonid avalikus ruumis) võitis Grand Prix Austraalia ANZ panga töö "GAYTM". Žürii president Jose Miguel Sokoloff Kolumbiast ütles, et brändid ei saagi kõigile meeldida. "Kui ANZ pank otsustas ennast positsioneerida kui gay-sõbralikku panka, siis väärib kiitust nende julgus seda sõnumit ka nii julgelt välja öelda".
https://www.youtube.com/watch?v=SWDW114cji8
Kuna ANZ pank on Sydney gayparaadi sponsor, otsustati TBWA Melbourne'i abiga pangaautomaadid ehk inglise keeles ATM masinad ümber nimetada GAYTM automaatideks. Lisaks nimemuutusele olid automaadid ka teemale kohaselt vikerkaarevärvides. Samuti annetati kõik nendest automaatidest laekunud sularaha väljavõtmise teenustasud gayde ja lesbide heategevusfondile.