Autor: Silja Oja • 25. aprill 2014
Ainult tellijatele

Ajakirjade turg muutus reklaamikliendi jaoks läbipaistvamaks

Ajakirjade Liit hakkas avalikustama liitu kuuluvate ajakirjade tiraaže. Miks aga osad kirjastused oma trükitiraaže avaldada ei soovi? Kommenteerivad A-meediagrupi vastutav väljaandja Kaja Saar, Directori peatoimetaja Taivo Paju, SK Media Eesti tegevdirektor André Abner, Meediaagentuuride Liidu president Aare Ristal ja Ajakirjade Liidu juhataja, Ajakirjade Kirjastuse juhatuse esimees Tõnu Väät.

Ajakirjade Liit hakkas alates tänavu märtsist koostöös Ajalehtede Liiduga auditeerima ehk avalikustama Ajakirjade Liitu kuuluvate ajakirjade trükitiraaže. Jaanuaris 2014 Mart Luige asemel Ajakirjade Liitu juhtima asunud Tõnu Väät kutsus aasta alguses kõiki ajakirjade kirjastajaid nõustuma auditeeritavate trükitiraažidega, et muuta sel teel ajakirjade turg läbipaistvaks (vt Best Marketing 13.01.2014). 

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700