• 10.04.14, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Disaini teadlik kasutamine tasub kuhjaga ära

Disainibuldooser tõestas, et teadlik disaini kasutamine kasvatab käivet ja loob lisandväärtust. Üleöö tulemusi ei sünni, kuid kannatlikkus tasub kuhjaga ära.
Eesti Disainikeskuse ja EASi ellukutsutud kaheaastane Disainibuldooseri pilootprojekt oli tulemuslik, osalenud ettevõtted kasvatasid käivet, leidsid uusi turge ja muutsid hangitud teadmiste toel nii tegevuspõhimõtteid kui ka tooteportfelli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele