Autor: Silja Oja • 10. aprill 2014
Ainult tellijatele

Disaini teadlik kasutamine tasub kuhjaga ära

Disainibuldooser tõestas, et teadlik disaini kasutamine kasvatab käivet ja loob lisandväärtust. Üleöö tulemusi ei sünni, kuid kannatlikkus tasub kuhjaga ära.

Eesti Disainikeskuse ja EASi ellukutsutud kaheaastane Disainibuldooseri pilootprojekt oli tulemuslik, osalenud ettevõtted kasvatasid käivet, leidsid uusi turge ja muutsid hangitud teadmiste toel nii tegevuspõhimõtteid kui ka tooteportfelli.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700