Autor: Silja Oja • 10. aprill 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Disaini teadlik kasutamine tasub kuhjaga ära

Disainibuldooser tõestas, et teadlik disaini kasutamine kasvatab käivet ja loob lisandväärtust. Üleöö tulemusi ei sünni, kuid kannatlikkus tasub kuhjaga ära.

Eesti Disainikeskuse ja EASi ellukutsutud kaheaastane Disainibuldooseri pilootprojekt oli tulemuslik, osalenud ettevõtted kasvatasid käivet, leidsid uusi turge ja muutsid hangitud teadmiste toel nii tegevuspõhimõtteid kui ka tooteportfelli.

Disainibuldooseri raames hankisid kaks aastat teadmisi ja arendasid end kümme ettevõtet - Tallinna Sadam, Baltika, Datel, Sorainen, Elvior, Alpaka, Meiren, Proekspert, Wendre ja Regio. Disainikeskus pani ettevõtted paari kümne disainijuhiga - Jukka Haltunen, Jannus Jaska, Monica Järg, Markko Karu, Margus J. Klaar, Ionel Lehari, Martin Pärn, Janno Siimar ja Joel Volkov - kes ettevõtetes arendustegevust juhtisid. Projekti eesmärgiks oli läbi disaini teadliku kasutamise luua väärtust inimesele, keskkonnale ja ettevõttele. Kogu programmi juhtivkoolitaja oli Richard Eisermann Suurbritanniast.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700