• 10.04.14, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Disaini teadlik kasutamine tasub kuhjaga ära

Disainibuldooser tõestas, et teadlik disaini kasutamine kasvatab käivet ja loob lisandväärtust. Üleöö tulemusi ei sünni, kuid kannatlikkus tasub kuhjaga ära.
Eesti Disainikeskuse ja EASi ellukutsutud kaheaastane Disainibuldooseri pilootprojekt oli tulemuslik, osalenud ettevõtted kasvatasid käivet, leidsid uusi turge ja muutsid hangitud teadmiste toel nii tegevuspõhimõtteid kui ka tooteportfelli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele