• 04.04.14, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas turundada Y generatsioonile

Kokkuvõte turundusbestselleri „How Cool Brands Stay Hot“ autori Joeri Van den Berghi Password 2014 ettekandest "Turundus tulevikutegijatele: kuidas traditsioonilised brändid saavad kõnetada noori?"
Tänapäeva noored, nn Y generatsioon, räägivad brändidest oma vanematega võrreldes palju rohkem, brändid on nende elu loomulik osa. Ka see, kuidas nad brändidesse suhtuvad ja mida neilt ootavad, erineb varasematest hoiakutest kohati päris oluliselt. Kui vanemad põlvkonnad kasutasid brände pigem selleks, et muljet avaldada, siis Y generatsiooni jaoks on bränd vahend, mis teeb elu huvitavamaks ja lõbusamaks. See on optimistlik, uudishimulik ja positiivne põlvkond ning selleks, et bränd neid kõnetaks, peaks see bränd olema samasugune - nö tegema nädalavahetusel samu asju, mis nemadki.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele