4. aprill 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas turundada Y generatsioonile

Kokkuvõte turundusbestselleri „How Cool Brands Stay Hot“ autori Joeri Van den Berghi Password 2014 ettekandest "Turundus tulevikutegijatele: kuidas traditsioonilised brändid saavad kõnetada noori?"

Tänapäeva noored, nn Y generatsioon, räägivad brändidest oma vanematega võrreldes palju rohkem, brändid on nende elu loomulik osa. Ka see, kuidas nad brändidesse suhtuvad ja mida neilt ootavad, erineb varasematest hoiakutest kohati päris oluliselt. Kui vanemad põlvkonnad kasutasid brände pigem selleks, et muljet avaldada, siis Y generatsiooni jaoks on bränd vahend, mis teeb elu huvitavamaks ja lõbusamaks. See on optimistlik, uudishimulik ja positiivne põlvkond ning selleks, et bränd neid kõnetaks, peaks see bränd olema samasugune - nö tegema nädalavahetusel samu asju, mis nemadki.

Näiteks peab generatsioon Y uue oskuse omandamist lahedamaks kui shoppamist. Nende elustiil on "live and learn", ning oma uudishimus on nad väga avatud katsetama ega põe eriti ebaõnnestumiste pärast. See võib jätta mulje, nagu tegeleksid nad kogu aeg tohutult paljude asjadega. Samas me eksime, kui peame Y generatsiooni multi-taskeriteks, sest tegelikult püüavad nad tihti keskenduda vaid ühele. Nende jaoks kehtib ütlus: "Mono-tasking is a new multitasking". 78% Y generatsioonist soovib olla tunnustatud ekspert mingis valdkonnas, olgu see valdkond kasvõi nii kitsas kui patsipunumine.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700