Kokkuvõte turundusbestselleri „How Cool Brands Stay Hot“ autori Joeri Van den Berghi Password 2014 ettekandest "Turundus tulevikutegijatele: kuidas traditsioonilised brändid saavad kõnetada noori?"
Tänapäeva noored, nn Y generatsioon, räägivad brändidest oma vanematega võrreldes palju rohkem, brändid on nende elu loomulik osa. Ka see, kuidas nad brändidesse suhtuvad ja mida neilt ootavad, erineb varasematest hoiakutest kohati päris oluliselt. Kui vanemad põlvkonnad kasutasid brände pigem selleks, et muljet avaldada, siis Y generatsiooni jaoks on bränd vahend, mis teeb elu huvitavamaks ja lõbusamaks. See on optimistlik, uudishimulik ja positiivne põlvkond ning selleks, et bränd neid kõnetaks, peaks see bränd olema samasugune - nö tegema nädalavahetusel samu asju, mis nemadki.
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.