• 31.03.14, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusjuhi roll ja tippjuhtide ootused talle kasvavad

Turundusjuhi roll ja tippjuhtide ootused talle kasvavad, sest tema esindab ettevõttes klienti ning aitab seeläbi firma eesmärke saavutada, leidsid Password 2014 vestlusringis osalenud. Küsimustele vastasid Orleni juhataja Siret Liivamägi, ERGO kindlustusseltside juhatuse liige Maarika Liivamägi, Leiburi juhatuse esimees Asso Lankots ja Elioni peadirektor Arti Ots.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele