• 25.03.14, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui efektiivsed on tegelikult Kuldmuna shortlisti telereklaamid?

Kuldmuna 2014 konkursil sai kuldmuna RSA reklaam, hõbemuna ABC King ja pronksmuna Tele2. Brandicomi testi põhjal, mille parameetriteks on klipi meeldivus, reklaami tekitatud proovimishuvi, reklaami seostamine brändiga ja brändi tajutavad kasud tarbija jaoks, on esikolmikuks aga hoopis Kalev, Tele2 ja Saku.
Juba eelmisel aastal oli meie to-do-listis lause „Testi Kuldmuna reklaame!“. Siis tulid aga peale kiired ja veel kiiremad ajad ning kui lõpuks tahtsime start-nuppu vajutada, siis pidime endale tunnistama, et on juba liiga hilja. Kuigi öeldakse, et uuringuandmed ei aegu (teadlased analüüsivad ju tihti aastaid või aastakümneidki vanu andmestikke), siis keset suurt suve ei taha enam keegi juba ammu äratähistatud asjadest kuulda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele