• 25.03.14, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui efektiivsed on tegelikult Kuldmuna shortlisti telereklaamid?

Kuldmuna 2014 konkursil sai kuldmuna RSA reklaam, hõbemuna ABC King ja pronksmuna Tele2. Brandicomi testi põhjal, mille parameetriteks on klipi meeldivus, reklaami tekitatud proovimishuvi, reklaami seostamine brändiga ja brändi tajutavad kasud tarbija jaoks, on esikolmikuks aga hoopis Kalev, Tele2 ja Saku.
Juba eelmisel aastal oli meie to-do-listis lause „Testi Kuldmuna reklaame!“. Siis tulid aga peale kiired ja veel kiiremad ajad ning kui lõpuks tahtsime start-nuppu vajutada, siis pidime endale tunnistama, et on juba liiga hilja. Kuigi öeldakse, et uuringuandmed ei aegu (teadlased analüüsivad ju tihti aastaid või aastakümneidki vanu andmestikke), siis keset suurt suve ei taha enam keegi juba ammu äratähistatud asjadest kuulda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele