Märtsi alguses muutus brändingu ja teenusdisaini ettevõtte Brand Manuali omanikering. Markko Karu lahkumise järel jätkavad ettevõtte arendamist kolm senist partnerit – Kaarel Mikkin, J. Margus Klaar ja Dan Mikkin.
Markko Karu, Brand Manuali üks neljast asutajast, jätkab iseseisva konsultandi ja disainerina. Lahkumise põhjuseks oli partnerite erinev nägemus ettevõtte põhitegevuse ja tuleviku ehitamise osas. "Lahkusime sõbralikult, Markko jätkab koostööd Brand Manualiga freelancer'ina," ütles Kaarel Mikkin.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.