Märtsi alguses muutus brändingu ja teenusdisaini ettevõtte Brand Manuali omanikering. Markko Karu lahkumise järel jätkavad ettevõtte arendamist kolm senist partnerit – Kaarel Mikkin, J. Margus Klaar ja Dan Mikkin.
Markko Karu, Brand Manuali üks neljast asutajast, jätkab iseseisva konsultandi ja disainerina. Lahkumise põhjuseks oli partnerite erinev nägemus ettevõtte põhitegevuse ja tuleviku ehitamise osas. "Lahkusime sõbralikult, Markko jätkab koostööd Brand Manualiga freelancer'ina," ütles Kaarel Mikkin.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.