12. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ARVAMUS: Maris Saarpuu: Telekomi sektoris toimus läinud aastal vähe turunduslikult suurejoonelist

Turundusaastale 2013 vaatab tagasi Tele2 vanem turundusjuht Maris Saarpuu.

Läinud aasta turundustegevustest on kõige eredamalt meeles suur kära EASi Vene turu matrjoškade kampaania ümber. Selle kampaania kontseptsioon sai aga meedias juba piisavalt tükkides võetud ja läbi analüüsitud, nii et mul pole lisada muud kui vaid oma isiklikku arvamust. Jagan osaliselt sellele kampaaniale meedias valatud kriitikat sõnumi ebaselguse ja ka reaalse vajaduse osas niivõrd heale pakkumisele sedavõrd agressiivset ideelahendust üldse teha. Kuid aus olles on just selliseid hullult laineid löövaid asju aeg-ajalt väga vaja. Kasvõi selleks, et turundajad letargiast välja lüüa ja meelde tuletada, et raamides mõtlemine ei pea olema OK. Kas neid lained rahva raha eest teha on iseasi, aga eks iga ettevõtte rahakott ole ka rahva raha, seda vaid mitte alati nii otseses mõttes.

Kui tavareklaamist kaugemale vaadata, siis silmaringi laiendasid läinud aastal kindlasti PÖFF, Robbie Williamsi kontsert ja poliitreklaamid. Aga ka SIRP ning selle ümber toimuv oli poliitilis-turunduslik aktsioon, mida oli põnev jälgida. Mulle meeldib, et kultuur, muusika ja argielu mõjutavad teemad olidki justkui enam fookuses kui ehk tavapärane ettevõtete reklaamitegevus.

Bestmarketing.ee toetajad:
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700