• 12.02.14, 08:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ARVAMUS: Maris Saarpuu: Telekomi sektoris toimus läinud aastal vähe turunduslikult suurejoonelist

Turundusaastale 2013 vaatab tagasi Tele2 vanem turundusjuht Maris Saarpuu.
Läinud aasta turundustegevustest on kõige eredamalt meeles suur kära EASi Vene turu matrjoškade kampaania ümber. Selle kampaania kontseptsioon sai aga meedias juba piisavalt tükkides võetud ja läbi analüüsitud, nii et mul pole lisada muud kui vaid oma isiklikku arvamust. Jagan osaliselt sellele kampaaniale meedias valatud kriitikat sõnumi ebaselguse ja ka reaalse vajaduse osas niivõrd heale pakkumisele sedavõrd agressiivset ideelahendust üldse teha. Kuid aus olles on just selliseid hullult laineid löövaid asju aeg-ajalt väga vaja. Kasvõi selleks, et turundajad letargiast välja lüüa ja meelde tuletada, et raamides mõtlemine ei pea olema OK. Kas neid lained rahva raha eest teha on iseasi, aga eks iga ettevõtte rahakott ole ka rahva raha, seda vaid mitte alati nii otseses mõttes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele