Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
ARVAMUS: Joel Volkov: Vaalad, ärgake!
Aastal 2013 olime koos tunnistajaks kahe turundus- ja reklaamimaailma võtmesektori – telekommunikatsiooni ja panganduse – marginaliseerumisele, kirjutab reklaamiagentuuri Der Tank juht Joel Volkov.
Kui Turundustegu midagi muud pole, siis on ta vähemalt hea põhjus vaadata korraks tagasi möödunud aastale ja mõtiskleda, miks on asjad nii, nagu nad on, mitte nii, nagu nad ei ole.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.