• 10.02.14, 12:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ARVAMUS: Joel Volkov: Vaalad, ärgake!

Aastal 2013 olime koos tunnistajaks kahe turundus- ja reklaamimaailma võtmesektori – telekommunikatsiooni ja panganduse – marginaliseerumisele, kirjutab reklaamiagentuuri Der Tank juht Joel Volkov.
Kui Turundustegu midagi muud pole, siis on ta vähemalt hea põhjus vaadata korraks tagasi möödunud aastale ja mõtiskleda, miks on asjad nii, nagu nad on, mitte nii, nagu nad ei ole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele