• 05.02.14, 14:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EXPO Milano 2015 Eesti esindus otsib kommunikatsioonispetsialisti

Tööülesannete hulka kuulub EXPO Milano 2015 Eesti suhtekorraldusplaani koostamine sotsiaalmeedia strateegia loomine ja selle korraldus, erinevate huvigruppide kaasamine EXPO ettevalmistusse, EXPO veebi arendus jpm. Töö eeldab valmidust pikemaajalisteks lähetusteks ja tööks Itaalias. Konkursi tähtaeg on 14. veebruar!
Struktuuriüksus: EAS, Rahvusvahelistumise divisjon/EXPO Milano 2015 meeskond

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele